Thursday, October 30, 2008

PENGHARGAAN

BISMILAHHIRRAHMANIRRAHIM



Tumbuh melata kuntum cempaka,
Berkicau burung di sebalik pohonan,
Lafaz Bissmillah pembuka bicara,
Gelanggang penghargaan saya mulakan..



Alhamdulillah Bersyukur ke Hadrat Ilahi kerana akhirnya saya berjaya menyiapkan komen-komen ipta sebagai tugas terakhir tuk Hci.Tidak lupa kpd Pensyarah kesayangan iaitu Puan Amni yang selama ini byk memberi tunjuk ajar kepadaku.Saya rasa belum terlambat untuk saya ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU".Saya doakan smg Puan Amni bahagia hingga ke akhir hayat.Insyallah...Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana banyak mencurahkan ilmu kepada saya tanpa jemu.

Tidak lupa juga kepada keluarga tersayang teman-teman seperjuangan especially Wan Zoraimie yang banyak membantu saya menyiapkan tugas ini.Cayunk kamoo...

Di kesempatan ini juga saya ingin memohon maaf kepada semua jika sepanjang kite bersama saya ada terkasar bahasa tanpa di sedari mahupun sebaliknya.Sesungguhnya yang baik datang dari Allah dan yang tidak baik itu datang dari kelemahan diri saya sendiri.Sama2 lah kita memohon maaf di antara satu sama lain..."Buang yang keruh ambik yang jernih"...

Kepada krew2 yg terlibat yg byak memberi petua bagaimana utk menghias blog ku ini..mekacey bebanyak..

SYUKRAN JAZILAN SEMUA...

Gud Luck in our exam...
Cayok..cayok!!!

0 comments:

 
© 2008 Hak Cipta Terpelihara PINKY VIF LUV